Regulamin

REGULAMIN REZERWACJI WIZYT
ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
W SUPERIOR JACH I ZMACZYŃSKI SP. Z O.O.

§ 1.

1. W Centrum Medycznym SUPERIOR prowadzonym przez Superior Jach i Zmaczyński sp. z o.o. (dalej jako: CM SUPERIOR) z siedzibą w Krakowie (ul. ul. Strzelców 11B/LU 2.1) obowiązuje wcześniejsza rezerwacja wizyt.

2. Aktualną listę usług medycznych świadczonych w CM SUPERIOR określa cennik zamieszczony na stronie internetowej CM SUPERIOR (https://www.superiorcm.pl/cennik).

3. Rezerwacja wizyty w CM SUPERIOR możliwa jest w następujący sposób:
a) telefonicznie pod numerem telefonu 502 074 071;
b) osobiście w CM SUPERIOR w godzinach otwarcia placówki;
c) mailowo, zgłaszając chęć rezerwacji na adres: info@superiorcm.pl;
d) za pośrednictwem formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej https://www.superiorcm.pl w zakładce „Rezerwuj wizytę”, udostępnianego przy współpracy z dostawcą oprogramowania
gabinetowego Medfile EDM.
e) za pośrednictwem portalu Znany Lekarz, na stronie internetowej: https://www.znanylekarz.pl/placowki/superior-centrum-medyczne

4. W przypadku mailowego zgłoszenia woli rezerwacji wizyty przez pacjenta, dla prawidłowej rezerwacji wizyty konieczne jest otrzymanie mailowego lub telefonicznego potwierdzenia rezerwacji przez CM SUPERIOR. Usługa polegająca na udostępnieniu możliwości rezerwacji wizyty w trycie przewidzianym w ust. 3 lit. c) i d) powyżej stanowi usługę świadczoną przez CM SUPERIOR drogą elektroniczną. Zasady świadczenia tej usługi ujęte są w niniejszym Regulaminie.

5. W przypadku rezerwacji wizyty za pośrednictwem portalu Znany Lekarz, CM SUPERIOR nie odpowiada za prawidłowość funkcjonowania tego portalu oraz pełną dostępność terminów, co do których portal umożliwia ich rezerwację.

§ 2.

1. Aktualną cenę konkretnych usług medycznych świadczonych w CM SUPERIOR określa cennik zamieszczony na stronie internetowej CM SUPERIOR (https://www.superiorcm.pl/cennik) w dniu wizyty/zabiegu.

2. Z zastrzeżeniem ust. 4 – 6 poniżej, opłata za udzieloną usługę medyczną uiszczana jest przez pacjenta w placówce bezpośrednio po zakończeniu wizyty.

3. W CM SUPERIOR dopuszczalne są następujące metody płatności:
a) płatność gotówką,
b) płatność kartą,
c) płatność BLIK.

4. W przypadku wyrażenia takiej woli, pacjent ma możliwość dokonania płatności za usługę medyczną również przed przybyciem do CM SUPERIOR, w formie:
a) przelewu bankowego na rachunek CM SUPERIOR o numerze: 95 1140 2004 0000 3002 8205 5932 – pod warunkiem, że 100% ceny wpłynie na w/w rachunek bankowy CM SUPERIOR najpóźniej w dniu poprzedzającym wizytę pacjenta;
b) przedpłaty dokonywanej za pośrednictwem serwisu lub aplikacji Medfile.

5. W przypadku usług medycznych świadczonych w CM SUPERIOR wymienionych w ust. 6, warunkiem skutecznej rezerwacji wizyty jest uiszczenie przez pacjenta zaliczki na poczet zarezerwowanej wizyty w formie:
a) przelewu na rachunek bankowy CM SUPERIOR o numerze: 95 1140 2004 0000 3002 8205 5932oraz przesłanie potwierdzenia przelewu na adres mailowy info@superiorcm.pl – najpóźniej w terminie 24h od dnia otrzymania informacji niezbędnych do uiszczenia zaliczki, lub
b) przedpłaty, o której mowa w ust. 4 lit. a) powyżej.

W przypadku braku uiszczenia zaliczki oraz przesłania potwierdzenia w powyższym terminie lub braku dokonania przedpłaty w wymaganej wysokości, wizyta nie zostanie skutecznie zarezerwowana, a usługa medyczna nie będzie mogła zostać udzielona.

6. Zaliczka, o której mowa w ust. 5 lit. a) powyżej wynosi:
a) w przypadku zabiegów ginekologicznych w znieczuleniu ogólnym – 1800 zł;
b) w przypadku konsultacji z zakresu endometriozy z USG endometriozy- 300 zł.

7. CM Superior zastrzega, że zwrot opłaty za zrealizowaną wizytę – w tym również teleporadę – może nastąpić wyłącznie w wyjątkowych przypadkach, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. Zgłoszenie zastrzeżenia co do świadczonej w ramach wizyty usługi nie stanowi samodzielnej podstawy do zwrotu uiszczonej opłaty. Tego typu zastrzeżenia będą rozpatrywane jako reklamacje w terminie 14 dni od dnia ich zgłoszenia, na zasadach przewidzianych prawem.

§ 3.

1. Pacjent może odwołać lub zmienić termin wizyty/zabiegu maksymalnie 48 godzin przed zarezerwowanym terminem wizyty/zabiegu.

2. W przypadku odwołania rezerwacji do 48 godzin przed terminem, CM SUPERIOR zwróci ewentualnie wpłaconą zaliczkę/przedpłatę na rachunek bankowy, z którego została ona uiszczona (lub inny wskazany przez pacjenta numer rachunku) w terminie 14 dni roboczych od dnia odwołania wizyty.

3. W przypadku uzgodnienia z CM SUPERIOR zmiany terminu wizyty do 48 godzin przed pierwotnym terminem wizyty/zabiegu, ewentualnie wpłacona zaliczka/przedpłata podlega zaliczeniu na poczet zmienionego terminu rezerwacji wizyty/zabiegu.

4. W przypadku niestawienia się na zarezerwowany termin wizyty/zabiegu przez pacjenta lub odwołania/zmiany terminu wizyty/zabiegu w terminie późniejszym niż 48 godzin przed zarezerwowanym terminem wizyty, uiszczona zaliczka nie podlega zwrotowi – jej równowartość stanowi rekompensatę CM SUPERIOR z tytułu niestawienia się na zarezerwowany dla pacjenta termin wizyty/zabiegu. Kolejna rezerwacja wymaga w takim przypadku uiszczenia kolejnej zaliczki. W przypadku dokonania przez pacjenta przedpłaty w pełnej wysokości, CM SUPERIOR w terminie 14 dni roboczych od dnia odwołania wizyt zwróci na rachunek bankowy, z którego przedpłata została uiszczona (lub inny wskazany przez pacjenta numer rachunku) kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy uiszczoną przedpłatą a wymaganą zaliczką, o której mowa w ust. 6 lit. a) powyżej.

5. CM SUPERIOR przysługuje prawo do anulowania zarezerwowanej wizyty/zabiegu w każdym czasie, bez podania przyczyny. W takim przypadku CM SUPERIOR zwróci ewentualnie wpłaconą zaliczkę/przedpłatę na rachunek bankowy, z którego została ona uiszczona (lub inny wskazany przez pacjenta numer rachunku) w terminie 14 dni roboczych od dnia odwołania wizyty lub zaproponuje inne rozwiązanie wymagające akceptacji pacjenta.

§ 4.

1. Rezerwacja terminu wizyty za pośrednictwem formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej https://www.superiorcm.pl w zakładce „Rezerwuj wizytę”, jest możliwa przy współpracy z dostawcą oprogramowania gabinetowego Medfile EDM.

2. Pacjent rezerwujący wizytę za pośrednictwem formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej https://www.superiorcm.pl w zakładce „Rezerwuj wizytę”, zobowiązany jest:
a) dokonać wyboru spośród dostępnych usług i terminów;
b) uzupełnić formularz o wymagane dane obligatoryjne imię i nazwisko, numer telefonu, adres mailowy, króre mogą zostać o dane uzupełniające (PESEL, adres, wiadomość dla specjalisty – opis problemu)
c) zaakceptować postanowienia Regulaminu
d) uiścić zaliczkę w formie przedpłaty – jeśli jest wymagana zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

3. Podanie danych przez Pacjenta jest równoznaczne ze złożeniem jego oświadczenia o zgodności z prawdą wszelkich danych udostępnionych CM SUPERIOR oraz posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych, lub w przypadku jej ograniczenia posiadaniu niezbędnej zgody opiekuna prawnego.

4. Dokonanie przedpłaty możliwe jest przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy lub za pomocą kanałów płatności aktualnie dostępnych podczas wypełniania formularza rejestracyjnego. Kanały płatności obsługiwane są przez zewnętrznych dostawców usług płatniczych, Dokonanie przedpłaty wymagać może akceptacji regulaminów stosowanych przez takich dostawców.

5. Informację o zaksięgowaniu przedpłaty i potwierdzeniu rezerwacji terminu lub jego anulowaniu z powodu braku uiszczenia przedpłaty Pacjent otrzyma niezwłocznie na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym.

§ 5.

1. Dostęp do Strony internetowej CM SUPERIOR i formularza rejestracyjnego, a także rezerwacja wizyty mailowo możliwe są na urządzeniu komputerowym lub mobilnym przy spełnieniu następujących warunków:
a) korzystanie z aktualnych przeglądarek
b) korzystanie z aktualnego oprogramowania
c) dysponowanie sprzętem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych
d) stałe połączenie do sieci Internet
e) posiadanie konta poczty elektronicznej
f) posiadanie telefonu stacjonarnego lub komórkowego.

§ 6.

1. Każda osoba korzystająca z usług świadczonych przez CM SUPERIOR drogą elektroniczną ma prawo zgłosić reklamację odnoszącą się do tej usługi. Reklamację zgłasza się za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany w §1 ust. 3 lit. c) Regulaminu.

2. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni licząc od daty otrzymania reklamacji. Informacja o sposobie rozpatrzenia reklamacji przekazywana jest na adres poczty elektronicznej, z którego wpłynęła reklamacja.

§ 7.

1. CM SUPERIOR podkreśla, że niniejszym Regulaminem nie są objęte zasady udzielania świadczeń medycznych, które udzielane są w terminie i miejscu uzgodnionym podczas procesu rezerwacji terminu. Niezależnie od powyższego CM SUPERIOR wskazuje, że w ramach udzielanych świadczeń medycznych nie wystawia recept na leki psychotropowe z zakresu leków opioidowych oraz beznodiazepin.

2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w dowolnym momencie. Zmiana Regulaminu nie ma wpływu na zasady świadczenia usług realizowanych przed datą wejścia zmiany Regulaminu w życie.

3. Wszelkie ewentualne spory między Usługodawcą a Pacjentem będą rozstrzygane w sposób polubowny.

4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.